Het bestuur van Bravo bestaat uit:

Ron Verschuren

uitvoerend bestuurslid

Marleen

van de Wiel

voorzitter

GEERT van

LONKHUYZEN

bestuurslid

Elma schot

bestuurslid

Bericht 16 november 2023:
Stichting Bravo verwelkomt nieuwe voorzitter

Op 15 november is Marleen van de Wiel toegetreden tot het bestuur van Bravo en benoemd tot voorzitter. Zij volgt Kees Boonman op die onlangs is afgetreden vanwege zijn vertrek naar de Stichting Examenkamer.

Al bijna 20 jaar werkt Marleen als zelfstandig ondernemer en adviseert zowel bekostigde als particuliere mbo-scholen. Ze verzorgt trainingen en workshops op het gebied van examinering en is soms voorzitter van een examencommissie. Ook was ze manager van het toenmalige Kwaliteitscentrum Uiterlijke Verzorging en landelijk projectleider van het Servicepunt Examinering Mbo (het huidige Kennispunt Onderwijs & Examinering).

Marleen zegt over zichzelf: “Ik doe mijn werk met heel veel plezier, maar wanneer ik niet werk ga ik graag naar het theater of de concertzaal en ik wandel en reis graag.”

Ze hoefde niet lang na te denken toen ze gevraagd werd voor het voorzitterschap van Bravo. “Branche-opleidingen zijn onmisbaar en een goede kwaliteit van branchediploma’s is cruciaal, zeker ook in de voetzorg. Dat gecombineerd met het feit dat ik deze taak ga doen samen met een aantal deskundige en leuke medebestuursleden, maakt dat ik met veel plezier start in deze nieuwe functie.”

Het bestuur en de medewerkers van Bravo wensen haar succes als bestuursvoorzitter.

Bravo is in 2017 opgericht door ProVoet, Brancheorganisatie voor de Pedicure. ProVoet hecht namelijk veel waarde aan beide branchediploma’s en wil dat de borging ervan door een onafhankelijk orgaan wordt uitgevoerd. Het bestuur bestaat uit mensen uit het veld die dichtbij examineren en opleiden in het particulier onderwijs staan.